Praktijkinformatie

Spreekuren

Maandag t/m vrijdag van 8 – 17 uur.

Spreekuren

Telefoonnummer: 020-612 9898
.
Gelieve tussen 8.00-13.00 uur en 14.00-16.00 uur bellen.
.

De werkweek wordt door ons als volgt ingevuld:

      • Huisarts M. van Deutekom – Zakko; maandag, dinsdag, donderdagochtend, vrijdagochtend.
      • Huisarts E. Olthof: dinsdag, woensdag, vrijdag.
      • Waarnemend Huisarts C. Van Den Akker-Van Vliet: maandag, donderdag

.
Om kwaliteit en continuïteit te kunnen bieden, verzoeken wij u om zoveel als mogelijk een vervolgafspraak voor dezelfde klacht bij dezelfde huisarts in te plannen.

Telefonisch spreekuur

U kunt hiervoor een afspraak laten maken door de assistente. Zij zal vragen waarom u belt.
Dat doet ze om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en het spoedeisende karakter van uw klachten.
.
De assistente is, net als de huisarts, verplicht om vertrouwelijk om te gaan met wat u haar vertelt.
.
Telefoonnummer: 020-612 9898
Gelieve tussen 8.00-13.00 uur en 14.00-16.00 uur bellen.

Huisbezoek

Voor een huisbezoek dezelfde dag graag bellen voor 10.00 uur.

Spoedgevallen

Overdag kunt u bellen met de praktijk; kies dan 1 bij het keuzemenu.
Avond, nacht en weekend: 0 8800 30 600; houd uw verzekeringspapieren bij de hand want daar wordt altijd naar gevraagd.
.
Bij dringende spoed belt u ten alle tijden 112

Avond-, Nacht- En Weekenddienst (ANW)

In de avond-/nacht-/weekenduren belt u de HAP 088-0030600
Houd uw verzekeringspapieren bij de hand want daar wordt altijd naar gevraagd.

Praktische informatie

Inschrijven als nieuwe patiënt

De praktijk is open voor nieuwe inschrijvingen.

U ontvangt een bevestiging van inschrijving via de email als de inschrijving door de assistente is verwerkt. Let op wij hanteren wel een postcode beleid: 1054, 1058, 1059, 1062, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1081.

Via de WebApp op de Homepage (patiënten portaal kunt u zich aanmelden)

Passanten en rijbewijskeuringen

De huisartsen zien ook wel eens patiënten die niet vast ingeschreven zijn. Er wordt dan een passantenconsult verricht. De patiënt wordt aansluitend verzocht om de nota van het bezoek per pin te betalen en krijgt een kopie van de factuur mee. Wij verzoeken u in dit geval uw betaalpas mee te brengen.

Hetzelfde geldt voor rijbewijskeuringen. Deze nemen wij af en dient u achteraf per pin te voldoen.

Vakantie afwezigheid

Bij vakantie/afwezigheid van uw dokter:

      • U kunt voor dringende huisartsenzorg dat niet kan wachten tot na de sluiting bellen met de assistente.
      • In de avond-/nacht-/weekenduren belt u de HAP: 088-0030600.
      • In alle gevallen van levensbedreigende spoed belt u 112.

.
Zie de nieuwsberichten voor de vakantiedata: Klik hier

Scholieren en studenten

Vrije School Scholieren

Scholieren verbonden aan de Geert Groote Vrije School zullen zich thuis voelen in onze aanpak. Naast reguliere zorg bieden wij de Antroposofische benadering zoals zij gewend zijn op de vrije school. Dit houdt onder andere in dat wij samenwerken met therapeuten die breder geschoold zijn en de hele mens in beschouwing nemen bij ziekte en herstel. Zo kan er passende zorg voor elk bijzonder individu geleverd worden. U bent met het gezin van harte welkom om zich bij ons in te schrijven.

Huisarts voor nieuwe studenten in Amsterdam

Voor studenten die nieuw in de stad wonen kan het soms een tijd duren alvorens ze geacclimatiseerd zijn aan hun nieuwe omgeving. Dan staat een nieuwe huisarts benaderen vaak onderaan de to do lijst. Dit kan soms vervelende zorg vertraging opleveren. Wij hebben plek voor nieuwe studenten om zich in te schrijven in onze huisartsenpraktijk en dit kun je direct online zelf regelen. Dat geeft weer ruimte en tijd om je verder in te kunnen richten in je nieuwe studie en de stad.
Je bent van harte welkom. Zodra jij je hebt aangemeld zal je binnen 2 weken antwoord krijgen over je inschrijving.

Klachtenprocedure

Als huisartsenpraktijk willen wij ons werk graag zo professioneel mogelijk uitvoeren en vinden wij het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u geen goed gevoel heeft over het contact met onze praktijk. Zo vindt u bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of heeft u de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.
.
U kunt uw klacht of opmerking indienen door zich rechtstreeks tot een van onze medewerkers te wenden. Een arts neemt uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Mochten we er samen onverhoopt niet met een gesprek uit komen, dan kunt u zich wenden tot een aangesloten klachtencommissie. Ook hiervoor kunt u een verzoek doen bij de assistente.

Translate »
Call Now Button